Convocatòria de Ple a l’Ajuntament d’Argelaguer (Dijous 5, 21:30h)
Dimarts, 03 juliol, 2007 per Argelaguer-ERC
El proper dijous dia 5 de juliol es celebra el primer Ple després de la constitució del nou Ajuntament.
L’ordre del Ple serà el següent:
- Aprovació de l’acte de la sessió anterior.
- Jurament o promesa, si s’escau, del càrrec del regidor Adrià Camps Erill.
- Aprovació del règim de sessions del Ple.
- Creació de la Comissió de Comptes.
- Nomenament de representants de la organització en Òrgans Col·legiats.
- Donar compte dels decrets de l’Alcaldia en matèria de nomenament de Tinent d’Alcalde i organització del govern i administració municipal.
- Donar compte de la constitució del grup ERC.
- Indemnitzacions a percebre els membres de la Corporació.
Penjarem les convocatòries oficials dels propers plens i també les actes perquè tothom hi pugui tenir accés.
Aquesta vegada no ens ha estat possible.
Vagi bé.
Agraieixo el fet de que hagueu penjat l’ordre del dia del proper Ple.
De totes maneres no es això el que varem entendre quan vareu parlar d’informar abans, durant i després ni el que varem entendre per treball assambleari.
El que interessa és estar informats del contingut de cada un dels punts (abans del Ple) i poder debatre (en una assamblea pública al Casal per exemple com proposava algú fa uns dies o en aquesta web) aquest contingut .
També logicamente ens interessa conèixer (abans) quin serà el vostre vot en cada un del punts i el perquè d’aquest vot.
Agrairé un comentari a aquest post. Gràcies i ànim
Ho sento per conestar tan tard.
Anònim 1:
És correcte tot el que planteges en el teu comentari.
És així com ho volem fer en la convocatòria dels pròxims Plens, tot i que, per llei, ens poden informar d’aquesta convocatòria amb només dos dies d’antel•lació amb el poc marge que això suposa.
Sobre la convocatòria d’aquest dijous hi ha hagut un problema de logística. Agrairia als administradors d’aquest Website que m’indiquessin quin és el mètode per poder penjar les convocatòries i les actes íntegrament, sense haver de transcriure-les. Dubto que ens facilitin un document oficial en suport informàtic.
Els punts que es tractaran aquest dijous tenen un caire molt protocolari per tancar la constitució del nou Ajuntament, però sobre els punts 6 i 8 ens abstindrem.
En el punt 6 per coherència amb el fet de ser oposició.
En el punt 8 perquè volem proposar que aquestes indemnitzacions es destinin a les associacions del poble.
Espero poder informar molt millor i amb més temps sobre el pròxim Ple, per poder debatre i recollir opinions.
Gràcies.
Hola,
trobo que no us mulleu gaire el culet en abstenir-se. Que no sou oposició? no podeu votar en contra en el punt 6-8?
ànims.
Estic d’acord amb el que planteja l’anomim 1 i celebro que aquesta sigui la intencio del grup d’ERC per propers plens.
En quan al temps ja us podeu anar fent a la idea i pensar com punyetes podreu fer arribar aquesta informació i posar-la accesible als veïns. Un suggeriment, ja que no es disposarà de mes de 48 hores, l’assamblea es podria convocar en el mateix ajuntament el dia abans del ple (ja que la informació no us la deixaran treure de l’ajuntament). Malgrat ja podem suposar la resposta, demanaria al grup de CiU que se sumi a aquesta iniciativa i després sino volen, que fos una convocatoria del grup d’ERC
En quan a l’abstenció coincideixo amb l’anonim 3. Cal mullar-se i votar a favor o en contra i abstenir-se de forma excepcional quan realment no estigueu ni a favor ni en contra de la proposta.
Així en le punt 8 si no s’accepta la vostra proposta, haurieu de votar en contra i en el punt 6 no entenc el significat de l’abstenció (es un vot de confiança?)
Per ultim sino us donen les actes i documentació en format informatic … en fi demostraria una miseria democratica ratllant a l’absurd. Podrieu fer una proposta (primer verbal, després per escrit i sino obteniu resposta portar-la al ple perque s´hagi de votar) perque es penjin a la web de l’ajuntament i a veure que voten (i ja l’estirarem d’allà)
PD: Fareu públiques les declaracions de bens?
Des de Barna.
Seguim
Hola,
Només dir que si us absteniu en el pun 6-8 vol dir que ja us va bé que en Dorca sigui alcalde no? i per tant ja us va bé que el poble vagi d’aquesta manera…
jo em pregunto:
Valia la pena fer una oposició? realment us creieu això d’oposició? us veieu com una oposició?
sinó pleguem veles.
Salut.
vau lluitar pq vinguéssim a votar-vos i finalment em vau convèncer… i ara m’ho torneu abstenint-vos per la possessió de l’alcaldia.
això és patètic.
Bé,
Opisició no vol dir votar que no a tot. El poble ha votat una candidatura i creiem que és bo respectar-ho encara que no ens agradi. Per això ens hem abstingut.
Sobre el tema de les indemnitzacions, creiem que són quantitats que reflecteixen les despeses de temps i de diners que genera un càrrec de regidor o d’alcalde i que aquesta assignació és legítima. Per això ens hem abstingut, però també per llençar una proposta que en el Ple d’avui ha estat escoltada i que de moment queda oberta. El grup CiU ha votat afirmativament aquest punt, però queda obert el debat.
Quan s’hagi de votar que NO ho farem igual com no vam dubtar en ser oposició.
Sobre el tema de convocatòries de Plens i Actes ja veurem com ho farem per informar-ne. Hem de pensar-ho i buscar mètodes efectius.
Sobre la declaració de béns estem disposats a fer-les públiques i de demanar-ho a tots els càrrecs electes de l’Ajuntament.
Bona nit.
Per cert, anònim 6. Per la possessió de l’Alcaldia no ens vam abstenir sinó que vam votar el nostre candidat. No confonguem les coses!
Bona nit.
Si lo que vulguis… però esteu fora de l’ajuntament i encara us absteniu… CiU si que no va dubtar en que no us volia veure el pèl per l’ajuntament.
salut
Vaja amb el Grup d’ERC
Podeu votar el que volgueu però ja veieu els comentaris.
Ja sabem que fer oposició no es votar NO a tot però si a allò que no hi esteu d’acord.
Si us heu abstingut en el punt 6 ( nomenament de Tinent d’Alcalde i organització del govern i administració municipal) per “respecte” a la decisió del poble és un argument, al meu entendre, errat perque primer us lliga de mans i peus ja que el poble també va votar un programa i, seguint aquesta logica, que fareu? també us abstindreu per “respecte” a la decisió del poble quan es portin al ple els temes del programa de CiU en que no estaveu d’acord? o deixareu de portar temes del vostre programa per respecte a la decisió del poble? (?) i segon perque posats a respectar hauria estar més logic respectar la voluntat dels 78 veins i veines que van votar que volien el vostre candidat i que no volien ni aquest alcalde ni aquest programa.
El ple de l’ajuntament ha de ser un reflexe del que és la realitat del poble (per això sou “representants”) i a l ‘abstenir-vos no queda reflexada aquesta realitat ni representeu a qui us varen votar.
En quan al punt 8 (Indemnitzacions a percebre els membres de la Corporació) tampoc acabo d’entendre la vostra abstenció ja que si ho considereu legitim haurieu de votar a favor. I per altra banda si el ple ha aprovat aquest punt significa que està aprovat (a veure si pilleu la idea!!). Res de que el debat queda obert. Per a que el debat quedes obert com dius hauria de no haver-se votat aquest punt – es deixa sobre la taula i s’ aplaça la votació per un proper ple -.
QUAN EL PLE APROVA JA US PODEU OBLIDAR DE TORNAR A PARLAR DEL TEMA.
I un avís per navegants: l’acta del ple hauria de reflexar el que ha passat en el ple incloses les vostres observacions i propostes (ja veurem si queda reflexada la vostra proposta sobre les indemnitzacions als carrecs electes,etc). Aquesta acta no la veureu, si les coses no han canviat molt, fins la propera convocatoria de ple (es a dir 48 hores abans del proper ple). Aquesta acta s’ha de llegir i votar en el ple i sino esteu d’acord en la seva redacció o contingut podeu votar NO. CONCLUSIÓ: no espereu que us passin l’acta, demaneu-la quan creieu que hagi passat un temps raonable i llegiu-la per veure si recull les vostres intervencions i així poder propossar l’esmenes que creieu convenients abans del proper ple.
Ja sabeu la dita que diu que “el dimoni sap més per vell que per dimoni” i aquest de CiU son gats molt vells.
Ei Miquel,
Sobre els comentaris:
Fa dos o tres mesos que escric en aquesta website, primer a títol individual i després en nom del nostre grup. La supramajoria dels comentaris que aquí s’han expressat i s’expressen en relació al nostre grup són negatius, tan a nivell personal com polític. Tothom és lliure d’opinar i, per tant, cap problema. El que no entenc és que qui escriu en l’anonimat (quasi tots) ens demani que siguem valents.
Mira, res ni ningú ens lliga de mans i peus. Qui ens coneix sap que ens barallem amb qui faci falta.
El 1991 i el 1995 hi va haver una llista d’Independents a Argelaguer que va fer oposició, com nosaltres. No sé si vas participar només en una d’aquestes candidatures o en les dos. També teníeu dos regidors.
Donat que sembla que tinguis tan clar com s’ha d’actuar i entenent que el context no és el mateix, les meves preguntes són:
-En quants casos vareu parar els peus al grup CiU? Quins?
-El poble estava molt informat? Com?
-Convocàveu assemblees abans de cada Ple?
-Quantes assemblees generals convocàveu cada any?
-Quantes i quines propostes va plantejar el vostre grup?
-Quantes i quines propostes van prosperar?
-Aquestes propostes van millorar la qualitat de vida d’Argelaguer?
No busco una confrontació personal. Busco un referent, informació per poder contrastar durant una legislatura que tot just acaba de començar.
Vagi bé.
SiR
>Pienso que no hay que perder el tiempo entre “aliados”, tirandose “pedregos”. Demostrariamos muy poco respeto a nuestros vecinos en general y a los 78 vilatants que han depositado una vez más su esperanza de mejorá en vuestras manos…,en fin “seny”.
>Lo mejor es hablar poco…,y hacer mucho.
>Propuesta:
1-En vez de malhumorarse, porque no estudiamos la nueva “Llei del suelo”, esta ley hay que sabersela como el “catecismo”,la necesitareís para poder influir en la redacción del nuevo Plan Urbanistico de Argelaguer que será la clave politica de los proximos 25 años. ¡¡EL TIEMPO PASA!!
2-Una vez repasada de forma individual, la ponemos en Comun…,y sacamos conclusiones que puedan ser utiles para Esquerra…
Poner dia y hora y nos reunimos, y que cada uno de su visión…
¡¡ Por favor UNIDAD !!
ei Argelaguer-ERC,
estic segur que no busqueu la confrontació però per la vostra resposta a la majoria de comentaris (i no em refereixo només als meus escrits) sembla que no ens entenem.
No crec que sigui el moment ni el lloc de fer un repàs dels 8 anys que Independents per Argelaguer va estar a l’ajuntament (sempre podeu repassar les actes del plens per fer-vos una idea de les propostes presentades i de quines varen ser aprovades i quines no). A més a més és una història més aviat trista, fosca i lletja que no s’hauria de repetir en cap ajuntament.
No varem convocar assamblees ni abans de cada ple ni generals (tampoc ens haviem compromés a fer-ho) sino que, unes vegades amb més exit de participació i altres amb menys, ens anavem trobant els que haviem configurat la llista.
No pretenc donar lliçons a ningú amb els meus comentaris ni considero que sàpiga com s’ha d’actuar malgrat tinc les meves idees no crec que siguin les úniques ni les bones ni les millors.
Tampoc pretenc ser portàveu de ningú ni representar a ningú ni donar consells (tots soms grandets ja)
Es tradicional donar 100 dies de marge per que qui accedeix de nou a un lloc com a representant mostri el seu tarannà abans de ser avaluat o criticat i tot just anem per la meitat.
Seguim
Fa temps que llegeixo els comentaris d’aquesta pàgina però últimament m’he desencantat una mica per la tònica que està agafant. Aviat deixarà de ser “Argelaguer viu” per donar pas a “Argelaguer mort” doncs se l’està destruïnt amb tanta crítica destructiva.
És d’aquesta manera com s’agraeix l’esforç, la dedicació i les ganes de fer les coses bé a un grup amb il·lusió i que ha estat l’únic que s’ha presentat en aquestes el·leccions per lluitar contra CIU? La unió ens fa més forts, la divisió ens afebleix. Això no vol dir que no es pugui opinar, discrepar,… Penso que l’objectiu d’aquests comentaris hauria d’estar encaminat cap a un futur millor per al poble: noves propostes, ajudes als que comencen perquè no cometin els mateixos errors que els que ja ho van intentar, posades d’acord sobre certs aspectes,… D’aquesta manera es donaria força a una oposició ja que així es sentiria recolzada per una part del poble. El que ara mateix s’està fent penso que pot generar desconfiança, desgast, desmotivació,… És aquest el tipus d’oposició que es vol? Una oposició que es senti sola?
si, d’aqui un mes i mig podrem veure el tarannà de ERC a títol col·lectiu.
A mi m’han decepcionat molt amb el tema d’abstenir-se en el punt 6-8. Aqui ja denota en certa manera el seu tarannà i actitud que pot perdurar i devalaurar-se al llarg de tota la legislatura.
Per acabar, volia agraïr al grup CiU per apostar un any més per l’espectacle a la fresca de la sala Beckett. És d’agraïr aquesta iniciativa sense haver de pagar res.
Gràcies.
SiR
>En el orden del día de la “Covocatoria de Ple”, se ha escamoteado el “apartado” “Ruegos y preguntas”.
>Este apartado es un “derecho de participación”,y te caracter universal en todos los ajuntamientos de Catalunya, no es “discutible”,es un derecho constitucional de los vecinos hacer preguntas y ruegos a sus representantes.
>Además las preguntas y ruegos de los vecinos a sus representantes, y, las respuestas tambíen tienen que aparecer en el “Acta”.
>Espero que los “politicos municipales” subsanen este pequeño “olvido…”, para la proxima reunión ¡tengo derecho a preguntar y disponer del marco para llevarlo a cabo!
PD:
Me es desagradable tener que decir lo siguiente:
>Esquerra se presento con una lista de 9 vecinos, pregunto:
piensan dar apoyo a su “lider esquerra”?, haciendo acto de presencia como minimo en los Plenos por respeto a los vecinos.
>El otro día solo habia dos (2), vecinos y cap de ninguna lista.No volverán a desaparecer durante cuatro años, para aparecer el mes de marzo de 2011 y ponerse otra vez en la lista.
¡¡Es exigible guardar las formas y el respeto a los vecinos!
Amic Lejarza,
l’apartat de prec i preguntes només es preceptiu en el plens ordinaris i els dos celebrats fins ara crec que eren extraordinaris.
En quan al dret constitucional dels veins de fer preguntes als seus representants no se d’on l’has tret però el que si sé es que la participació dels veins i veines en el plens no es cap dret constitucional ni cap llei obliga a donar veu als veïns sino es a traves del seus representants (regidors), aquesta capacitat d’intervenció que plantejes depén de si l’alcalde vol donar-la pel que en el cas d’argelaguer ja te’n pots anar oblidant.
Si vas al ple és a veure i a escoltar però res d’intervenir.
Aqui es on entra, al meu entendre, en grup ERC. Si volen potenciar aquesta participació veinal haurien d’obrir un espai (en aquesta web, en una assamblea pública, en una bustia a la fleca, …) on recollir precs i preguntes i fer-los arribar al registre de l’ajuntament per, posteriorment, plantejar-los en el proper ple si s’escau.
Avís per navegants: en el ple no hi ha obligació de respondre als precs i preguntes que no estan en l’ordre del dia (es a dir, plantejants com a mínim amb 48 hores d’antel.lació). El que significa que poden quedar sobre la taula i han de ser contestats en el següent ple – dos mesos després- . Malgrat això poden ser no contestats o contestats amb evasives, el que obliga a improvisar una nova pregunta que sera contestada o no en el proper ple, etc i així qui dia passa any empeny.
Amb els precs i preguntes no hi ha debat ni es vota res, és a dir, un regidor pregunta i l’alcalde o el regidor de l’àrea corresponent respon (o no com us deia) i aquí s’acaba la història. Això desanima a qualsevol.
La única forma de plantejar el debat i forçar la votació és portar el temes dins l’ordre del dia i no com a prec o pregunta.
SiR
Entendido gracies Tort
Seguim
SiR
Tort amic…,tú sabes como va lo del “Juez de Paz de Argelaguer”
seria per tindre una idea…Gracies.
Tinc moltes qüestions per a comentar d’aquest debat.
LA LOGÍSTICA DE CONVOCAR EL POBLE:
Jo penso que la manera més eficaç possible de democratitzar la participació popular als plens és convocar públicament la gent amb dia, lloc i hora des del mateix instant en què se sàpiga que hi ha Ple. Els ordres del dia es poden anar difonent des del moment de convocatòria i fins la celebració de l’assemblea popular.
INFORMATITZACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ MUNICIPAL:
Si bé es pot ‘escanejar’ i pujar els documents com a imatges en la publicació d’una article en aquesta bitàcola, crec que és millor entrar una instància a l’ajuntament sol·licitant que tota la documentació ens sigui lliurada en suport informàtic. I les actes igual, demanar-les amb una instància.
I sobre “treure” informació de l’ajuntament, no sé quina traba legal hi ha d’haver. Si el consistori s’oposa a què la informació surti del seu edifici sense cap raó legal, se’ls podria denunciar directament per a cada negativa.
L’ABSTENCIÓ DE L’OPOSICIÓ:
Jo tampoc estic d’acord en evitar el vot en contra. Per coherència caldria votar segons el posicionament que es té. La paraula oposició implica que no s’està d’acord amb què l’altre tingui l’alcaldia, no?
A mi no em val gaire la defensa de no haver fet un “no” amb “és que no hem de votar ‘no’ a tot”. Els qui se suposa que vosaltres representeu no han votat l’altra candidatura, per tant és això el què heu de respectar.
De tota manera, en un aclariment posterior es diu que es va votar l’altre candidat.. A veure, la votació va consistir en una elecció (Candidat1 / Candidat2 / abstenció) o bé en una aprovació (Candidat1:si/no/abs ; Candidat2:si/no/abs) ?
LES INDEMNITZACIONS (LA PAGA):
Aquests dinerets (que després diran que són quantitats ridícules) reflecteixen les despeses que es vulguin, però la resta del poble que està intentant participar i que us ajuda a fer la feina NO HO COBRA. Per tant, en honor a la igualtat, la paga de l’ajuntament no hauria de ser un privilegi dels regidors.
La paga jo crec que no és legítima perquè és un privilegi per a qui es guanyi la conservació de la cadira en el Ple.
Per molt que els governants parin l’orella quan parleu al Ple, el que més compta és el vot, i d’obert el debat no en queda gaire una vegada s’ha votat.
LES OPINIONS EN COMENTARIS:
Anònim d’ERC, parles d’escriure a títol individual, però en aquest comentari no dius qui ets. Igualment estic d’acord amb la teva/vostra frase “El que no entenc és que qui escriu en l’anonimat (quasi tots) ens demani que siguem valents”
L’EXEMPLE D’OPOSICIONS ANTERIORS:
Demaneu compte (suposo que per a comparar) de com es va comportar el grup de regidors alternatiu del 1991-1995 (curiosament no el de 2003-2007), però jo sense haver-hi estat en aquell moment us puc suggerir la resposta de què amb l’experiència s’hauria d’aprendre, i de les ensopegades del passat diversa gent us està prevenint i posant-vos les piles.
Miquel, sobre això dels 100 dies jo no hi estic d’acord. Després de 100 dies els regidors queden acostumats a no sobmetre’s al debat públic, i el públic acostumat a què l’ajuntament és una institució sense vida pública.
EL DESGAST DEL DEBAT:
Si una cosa té la gent d’esquerra (no vull dir d’ERC només) és que debat, discuteix, i critica molt en totes direccions. Això sovint pot semblar destructiu, però és la única forma de contemplar totes les veus. Un escenari sense crítica és un escenari de submissió. El què hauria de sorgir és l’energia del compliment i la coherència, el qual podrà desenvocar en la participació directa de més gent apart dels candidats alternatius.
En resposta al comentari 19 de Lejarza:
Un Jutge de pau és un jutge que no és funcionari, que en els municipis que no són cap de partit (com Argelaguer), i, per tant, no són seu d’un jutjat de primera instància i instrucció.
És elegit pel ple de l’ajuntament, i coneix dels casos de poca quantia, les conciliacions, de certes faltes i s’ocupa del registre civil per delegació del jutge de primera instància i instrucció.
SiR
“Pla d´Ordenació Urbana Municipal ” POUM de Argelaguer
Proposta de Campanya: ¡¡ Volem papeles per Tots !!
>El equip de Govern municipal lo fa en secret…, ¡¡ no dejan ver los papeles !!
>Si los de Esquerra teneis papeles, repartir “Papeles per Tothom”, som públics no passa res.
>El Govern subvenciona la redacció del “Pla d´Ordenació Urbana Municipal ” POUM de Argelaguer
Els tres municipis amb més subvenció han estat Argelaguer (57.661,66 euros)
http://argelaguer.nireblog.com/post/2007/07/14/el-govern-subvenciona-la-redaccia-del-pla-dordenacia-urbana-municipal-poum-de-argelaguer
Hola Nar6,
Primer de tot dir-te que sóc l’Alabau! Ja vaig comentar que seria el portaveu del grup en aquesta website. Vaig canviar el nom d’usuari “Alabau-GrupERC” per l’actual perquè em semblava més adequat.
Sobre les assemblees intentarem realitzar-ne, sobretot quan es convoquin Plens amb continguts de gran importància. Però és difícil amb només dos dies de marge i sense informació prèvia.
Ahir ens vam reunir i vam prendre les següents decisions:
– Sol·licitar que es lliurin les convocatòries amb una setmana d’antel·lació. Si no és així i el grup no té prou marge per reunir-se, estudiar i informar a la gent sobre els punts corresponents ens veurem obligats a votar NO o ABSTENCIÓ en funció del punt.
– Demanar que es pengin les Convocatòries i Actes dels Plens a la web oficial de l’Ajuntament d’Argelaguer.
– Destinar les indemnitzacions dels nostres dos regidors per realitzar alguna iniciativa popular encara sense determinar.
Sobre oposicions anteriors dius que “curiosament no el de 2003-2007”. És que no vareu ser oposició i jo busco un referent. La candidatura alternativa 1991 i 1995 era oposició i amb dos regidors, com nosaltres.
Vagi bé.
SiR
encontrado:
Régim de Sessions del Ple del Ajuntament de Argelaguer
>ADRIANA PRAT I VILALTA,secretària de l’Ajuntament d’ARGELAGUER.
CERTIFICO: Que en la sessió extraordinària celebrada pel Ple de la corporació de data 5 de juliol de 2007, entre altres, i per unanimitat dels seus membres, es va acordar: 3.- RÈGIM DE SESSIONS DEL PLE
http://argelaguer.nireblog.com/post/2007/07/15/regim-de-sessions-del-ple-del-ajuntament-de-argelaguer
Hola gent!
Estic molt liat amb la feina, i a més, no tinc accés a internet a la casa de colònies! No he pogut informar abans!
Ahir hi va haver l’últim Ple abans de vacances d’estiu convocat amb 48 hores d’antel·lació. Els punts eren molt variats i no els tinc amb concreció.
Només puc dir que vam votar NO a la desició de començar l’obra pel polèmic camí de pas del Barri del Pont abans d’esperar la resolució del recurs que hi ha interposat, que vam votar ABSTENCIÓ a aquells punts introduits a la convocatòria sense gens d’informació prèvia i, per tant, sense marge per estudiar-los i que vam votar SÍ a algun punt de caire burocràtic.
Encara no he pogut treballar el tema de com fer públiques les convocatòries i actes en tota la seva totalitat, però ho aconseguirem.
Si algú té interès en llegir els punts del Ple que es posi en contacte amb en Toni per parlar-ne. Són interessants.
Bones vacances.
SiR
Informació enviada per ERC-Garrotxa
Projecte del Pla director territorial de la Garrotxa, l’aprovació inicial (Edicte)
http://argelaguer.nireblog.com/post/2007/07/19/projecte-del-pla-director-territorial-de-la-garrotxa-laprovacio-inicial-edicte
Hola…
de quin camí de pas del Barri del Pont parlen? agrairia que féssiu saber dels temes que es parlen i que justifiqueu el SI o el No de la votació.
Molts vilatants no disposem d’aquesta informació privilegiada.
SiR
No estoy seguro pero pienso que será esto, ya dirá el Alabau:
>Argelaguer:Hostal Nou de Llierca proyecte d´obres
BOP Núm. 8299 26-06-2007 AJUNTAMENT D’ARGELAGUER Anunci d’aprovació definitiva d’un projecte d’obres
http://argelaguer.nireblog.com/post/2007/06/30/argelaguerhostal-nou-de-llierca-proyecte-dobres
SiR
>Comentari 21 Tort
Aixi doncs Esquerra puede proponer su candidato?
¡Pregunto no se…!
Gracies
Avanti…
hola lejarza,
suposo que et refereixes a la elecció dels jutges de pau. Trobaras informació detallada sobre el procediment que s’ha de seguir aqui:
http://www.gencat.net/justicia/doc/doc_40882804_1.pdf
Seguim
SiR
miguel amic, gracies quedo al teu servei.
>Espero que alguno capte la “IDEA”…
A comentari 27:
Al barri del pont hi ha un conflicte de veïns en relació a l’existència o no d’un camí de pas. El govern (CiU) ha decidit cimentar aquest camí a favor d’una veïna i en contra de tres veïns i amb una sentència a favor de la veïna. Aquesta sentència està recorreguda i nosaltres hem votat en contra perquè pensem que el millor és esperar una sentència definitiva. La lògica d’aquest cas també ens ha portat a votar que no.
Vagi bé.