• Inici
  • Com publicar
  • Normes i moderació
  • Qui som

Argelaguer viu

Un lloc per trobar-nos, opinar, informar i compartir

Fil dels
Apunts
Comentaris
« VIII Jornades culturals i llibertàries a les comarques gironines
Resultats municipals 2007 a Argelaguer »

L’Obrador d’estiu. Seminaris internacionals de dramatúrgia

Dissabte, 26 maig, 2007 per Miquel Tort

Obro un post nou sobre aquest tema doncs sembla que interessa debatre sobre els aspectes positius i els negatius que pot tenir el desenvolupament d’aquest esdeveniment que properament es tornarà a organitzar a Argelaguer.

Seminaris internacionals de dramatúrgia
Del 7 al 15 de juliol de 2007
Mas Espuella, Argelaguer (La Garrotxa)

Per segon any, l’Obrador es traslladarà a La Garrotxa aquest juliol per oferir la seva escola d’estiu adreçada a dramaturgs, estudiants de dramatúrgia actors i directors. Una trobada de caràcter intensiu amb l’objectiu de fomentar l’intercanvi d’experiències en el camp de la dramatúrgia.

Durant vuit dies l’Obrador d’estiu oferirà tallers, seminaris, lectures dramatitzades, propostes escèniques i altres activitats al voltant de l’escena teatral.

Un obrador més internacional:
Aquest any volem potenciar el caràcter internacional de L’Obrador d’estiu, amb més presència d’alumnes/autors estrangers, a més a més, dels participants catalans. Per aquest motiu, organitzarem el Taller Internacional d’Autors i una Trobada internacional d’autors.

Recomanar:

Categories: Cultura, art i festa

31 Respostes a “L’Obrador d’estiu. Seminaris internacionals de dramatúrgia”

  1. el 26 maig 2007 a les 16.36h1Lejarza

    S i R:
    Y su marido nos hizo unas “Jornadas Internacionales” en 2006 a cargo de los veïns “Gratis Total”, l´espai públic al seu servei,cadires,carrers tallats, l´escenari a la Plaça, les obres de construcció d´una casa parades. Quin enrrenou!!!. Va cobrar quelcom tasa l´Ajuntament, en aquest senyors artistes?
    Y nos anuncian que seguirán. Com no seguir amb aquest “xollo”
    http://www.salabeckett.com/seccion.asp?0=2&1=375942&2=6311
    ¡¡Cuatro años subiendo los impuestos, ahora lo entiendo…
    Mai 22, 2:26 PM

  2. el 26 maig 2007 a les 16.40h2adria

    Doncs a mi les jornades de la sala beckett no em semblen malament, es una activitat on tot el poble i surt beneficiat. No ens queixem que no es fan coses al poble?? i quan les tenim ens queixem??, La questio es queixar-se no? potser es que n’hi ha molts que no tenen res mes a fer?

    Salut!

    Mai 22, 3:32 PM

  3. el 26 maig 2007 a les 16.41h3anònim

    hola a tothom,

    Tornant al comentari anterior, que el Sr. lejarza va fer, en el que critica les jornades que es varen dur a terme l’estiu passat en el poble, concretament l’obrador d’estiu de la sala beckett, estic totalment desacord amb ell, quan molt be diu l’adrià és una de les activitats que ha cretat més moviment en els darrers ultims anys, que sapigue jo.
    Crec que és una activitat que dona força vida el poble durant la setmana que té de durada.

    Així dons crec que a vegades, em de pensar les coses més be abans de criticar tant.

    anims

    Mai 26, 12:54 PM

  4. el 26 maig 2007 a les 16.42h4Lejarza

    S i R
    En la famosa Argelaga núm 19 y en su Pag. 8 aparece una fotografia con la siguiente leyenda…” Obrador d´estiu a Argelaguer de la Sala Beckett (2006)”
    Eso es… ¡¡ POLITICA !!
    ¡¡ Una empresa particular llamada SALA BECKETT hace POLITICA a favor de CiU Argelaguer !!
    Beneficits per al Poble de Argelaguer cap! (paga los gastos)
    Beneficits per CiU-ERC propaganda POLITICA, ver l´Argelaga núm 19 Pags 8 i… 18.
    Beneficits per la Sala Beckett, no encontrarán otro Poble donde les sea mas facíl hacer pasar “gato por liebre” ¡¡Gratis Total!!

    ¡¡ VENDEDORES DE ALFOMBRAS PERSAS !!

    Mai 26, 2:59 PM

  5. el 26 maig 2007 a les 16.42h5Hola

    Hola,

    Respecte a l’Obrador d´estiu a Argelaguer de la Sala Beckett, estic totalment en desacord que es realitzi dins el poble.

    Sóc un veí que visc molt aprop de la plaça i no vaig poder dormir tota la setmana que els “artistes” van venir al poble.

    Cada dia arribava cansat a la feina, i aquest any m’he hagut d’agafar les vacances coincidint amb la merda aquesta de l’obrador.

    Crec que haurien de demanar al poble si amb tots els impostos dels contribuents, relament se’ls ha de pagar a aquests senyors “artistes” i si realment volem aquest tipus d’espectacles.

    Mai 26, 4:08 PM

  6. el 26 maig 2007 a les 16.43h6Anònim

    si,

    que ho fotin al camp de futbol o al poliesportiu.

    Mai 26, 4:13 PM

  7. el 26 maig 2007 a les 18.11h7Nar6

    Sir Lejarza,

    te molesta la política?
    ..o quizás te equivocaste al querer referirte a la campaña electoral?

    Sobre la discusión, pues no sé, tampoco hace la pinta de ser tan mal proyecto (aunque sea aprovechando la dirección/gerencia de la empresa Beckett) para promocionar el pueblo.
    …un pueblo al que hay que resucitar de las desgracias urbanísticas y viales.

  8. el 26 maig 2007 a les 18.28h8Anomin

    Em sap greu sentir tots aquests comentaris. crec que el poble necessita ambient cultural i em sembla perfecta que es faci aquí les activitats de la Sala Beckett.

    Sr. Legarza amb tota la meva educació els seus comentaris em començant a semblar repetitius

  9. el 27 maig 2007 a les 09.06h9miquel tort

    Benvolgut anònim,

    no et sapiguen greu aquests comentaris sino agraieix-los i aprofita´ls per millorar l’organització d’aquest important esdeveniment.

    Es evident que manca informació i el millor és donar-la perque tothom opini amb coneixement. Així seria bo saber en quines condicions l’Ajuntament i la Sala Beckett han pactat la realització d’aquest Seminari a Argelaguer i el cost que això suposa per l’Ajuntament (per això no cal una gran convocatoria sino que es pot penjar a la web de l’ajuntament i notificar-ho aqui per exemple – ja sé que no tothom utilitza internet però això no ha de ser una excusa per no fer-ho – )

    En segon lloc també es evident que la organització dels actes del seminari causa molesties a alguns veins. Potser es poden modificar els horaris, els espais, o altres aspectes per minimitzar aquestes molèsties. Potser es pot fer una xerrada informativa prèvia oberta a la participació dels veïns i veínes on recollir amb temps aquestes opinions i poder-les tenir en compte o argumentar perque no es poden tenir en consideració, etc.

    No tot s’acaba demanant quines pel·lícules ens agradaria veure aquest estiu a la plaça.

    Seguim

  10. el 27 maig 2007 a les 10.50h10anonim

    Bon dia,

    Jo agraïria que féssin l’obrador al poliesportiu, així l’alcalde podria obrir la sala de cultura (si encara existeix); i així poder-hi fer col·loquis, debats i fins i tot vendre llibres de la Sala Beckett.

    També es podria fer al polígon industrial, aprofitant els carrers amples i llargs fent més d’un escenari i contractar altres empreses de teatre i convertir Argelaguer en un referent en el marc europeu de dramatúrgia i d’aquesta manera integrar el polígon industrial al poble com a un escenari vital per la cultura Argelaguenca.

    No ens quedem aqui, Argelaguer pot anar a més si tots hi participem i hi aportem idees originals.

    Salut i trempera.

  11. el 27 maig 2007 a les 11.26h11Sir. Beckett

    Si….

    i fer un museu permanent a l’ajuntament sobre la història de la sala Beckett i vendre entrades i fer cursos de dramaturgia i recollir futurs artistes per la sala Beckett.

    També agermanar Argelaguer amb Foxrock (poble on nasqué Samuel Beckett).

    Batejar un carrer del poligon industrial com a Carrer Samuel Beckett…

    D’idees n’hi han moltes. Però que ho treguin de la plaça i em deixin dormir.

    Sir. Beckett

  12. el 27 maig 2007 a les 12.10h12Anomin

    En relació a les activitats de la plaça del poble també ens podríem qüestionar la “macro festa de Sant Joan” que no dorm ni Deu,
    o el cine de l’estiu o les nits de sardanes,…. clar.

    En realitat de què estem parlant de trobar un espai adient o de la vida cultural i les seves activitats?

  13. el 27 maig 2007 a les 12.28h13Menganito

    Benvolgut anonim,

    lo de la sala Beckett dura una setmana, no t’en recordes? Lo de Sant Joan és una festa col·lectiva, no un acte imposat per una entitat privada.

    La cel·lebració del solstici d’estiu és una nit organitzada pels habitants del poble ja desde fa molts anys.

    Estem parlant de que no ho ha escollit el poble ni hi participa el poble (només com a espectadors si ens interessa el tema) per tant seria adient fer-ho al poliesportiu o al camp de futbol.

    adèu

  14. el 27 maig 2007 a les 13.00h14Anomin

    Perdona Menganito,

    però es una activitat que jo no comparteixo que es realitzi a la plaça, i no es puguí dormir fins a les 6 de matí. No hi estic d’acord que sigui escollit per el poble.

    Perquè no es fa al poliesportiu on no molesta als veïns?

  15. el 27 maig 2007 a les 13.18h15Menganito

    Benvolgut anònim,

    en aquest cas t’omplo de coratge perque vagis a viure fora de la comunitat autònoma que en aquest cas no es cel·lebra el Sant Joan. Recorda que és dia festiu a catalunya, o treballes l’endemà?

    salut.

  16. el 27 maig 2007 a les 13.46h16Anomin

    Hola Menganito,

    Sense marxar de tema.

    Centrat amb el lloc apropiat per realitzar les activitats lúdiques o culturals, crec que cadascuna d’elles mereix una consideració diferenciada.

    No té res a veure una macro festa encara que sigui Sant Joan, (encara m’ho poses millor ) .

    Hi han coses que mereixen estar en una plaça (fàcil accés per la gens més gran, nens, ….) i hi han d’altres que mereixen estar en un polisportiu.

    Que tinguis un bon dia!

  17. el 27 maig 2007 a les 14.11h17Menganito

    Hola Anònim.

    No exageris amb la MACRO FESTA. Que a Argelaguer es fa el St. Joan més discret de Catalunya. A més, és una festa amb una llarga tradició arrelada en aquest poble. Encara que molts la voleu abolir perquè és totalment anàrquica i ningú la pot controlar.

    Tal com diu l’estatut d’autonomia de catalunya:

    per ser català és condició indispensable viure a catalunya i sentir-se català. I per tant doncs, respectar la cultura catalana, així com les seves festes i cultura nacionals.

    Al polisportiu estaria molt bé la Beckett. Aprofitant l’ajuntament, que té una sala de cultura inmillorable, servei sanitari, accés ràpid a l’autovia i aprofitar també aquest poliesportiu que ha tret les barreres arquitectòniques acondicionant-lo amb una marevellosa rampa. I Inclús es podria allargar a 15 dies els espectacles convidant altres empreses i multinacionals del sector, fent així un referent a nivell europeu de la dramatúrgia.

    Les meves salutacions distingides, Anònim.

    Menganito.

  18. el 27 maig 2007 a les 14.15h18anònim

    hola a tothom,

    repeteixo novament que no entenc la gent que està desacord amb l’Obrador d’estiu, és una activitat que dona molta vida en el poble.
    Perquè criticar el fet que és faci a la plaça?
    A la plaça durant anys i anys si han dut a terme moltes festes, actes …
    crec que és un dels millors llocs per poder gaudir d’esdeveniments com aquest, i que tampoc és l’enrenou que porten, ni que fos cada dia que és fes soroll en aquest lloc, ah i jo com a veí també estic força a prop de la plaça.

    Gràcies,

  19. el 27 maig 2007 a les 14.20h19anonim

    hola anònim…

    vols dir que es adient a la plaça, duent-se a terme les MACRO OBRES dels pisos?

  20. el 27 maig 2007 a les 14.29h20lejarza

    Aquest comentari no respectava algunes de les normes per a publicar en aquest bloc pel que ha estat eliminat.

    Prego llegiu amb atenció les normes per a publicar en aquest bloc i respectiu aquestes normes. En especial:
    TITULAR-GANXO: quan el titular no té relació amb el contingut.
    COMENTARI DESVIAT, que ha perdut relació amb el tema de l’article principal
    FORASENTIT o SOROLL llingüístic sobre el debat (absurds o boicot al debat sobre el tema)

    Per últim recordar-vos que per a encetar un nou tema cal registrar-se i publicar una nova entrada.

    Gràcies

    Miquel Tort
    administrador de la bitàcola

  21. el 27 maig 2007 a les 14.29h21Anomin

    Estic totalment d’acord amb l’obrador d’estiu.

    I també que es faci a la plaça

  22. el 27 maig 2007 a les 15.05h22veí de la plaça

    Estic totalment en desacord en que es faci a la plaça l’obrador de la beckett. Que ho fotin a la plaça de santa Anna.

    firma:

    Veí de la plaça.

  23. el 27 maig 2007 a les 15.29h23anònim

    a veure, abans de dir les coses cal pensar-les. Com vols que ho facin a la plaça de st.anna?, pensem una mika amb l’espai, hi cap?

    va siusplau prou tonteries!!!

  24. el 27 maig 2007 a les 17.17h24Anonim

    Hola a tothom,

    Es una setmana que permet relacionar-se, obrir-se.

    Lo maco d’aquesta setmana es gaudir dins del poble dels espectacles.

    Donem vida al poble tots junts i deixeu de dir bestieses.

    En el fons els hi agrada a tots però la qüestió es queixar-se.

  25. el 27 maig 2007 a les 18.21h25Menganito

    Em faré pesat, però no em casaré de dir que ho fotin al poliesportiu o al camp de futbol per molt maco que sigui i… anònim 24. No vulguis dir el que tothom sap, a Argelaguer ningú es por veure així que de junts res.

    deu

  26. el 28 maig 2007 a les 12.23h26anonim

    què vols dir amb això de que ningú es pot veure??

    Crec que aixo és el que volen algunes persones, pero la gent intel·ligent del poble ho tenim que evitar.

    L’Obrador és un gran acte que beneficia molt al poble!!

    i s’ha de fer a la plaça!!

    gràcies

  27. el 28 maig 2007 a les 14.38h27Marta

    hola anònim 26!!

    ningú es pot veure en aquest poble. Esta MACRO DIVIDIT. Hauries d’haver anat ahir a veure l’escrotini al casal, semblaven dos clans de la màfia. Els que tenen terrenys i volen véndre-se’ls i els que no tenen terrenys. I els que no en tenen, ERC, estan subdividits amb hippies, Jipijis i burgesos catalans i enxufats. O no ho veus així anònim?

  28. el 28 maig 2007 a les 15.18h28Nar6

    M’adono que aquesta web està esdevenint un espai de participació municipal molt més potent que no pas el muntatge electoral.

    I si no… a veure qui ha pogut opinar sobre l’obrador o sobre l’urbanisme amb una papereta ?!
    I debatre? Encara menys.

  29. el 28 maig 2007 a les 19.56h29Alabau

    Hola Marta!

    Cuidado amb l’utilització de conceptes amb un to despectiu com hippies, jipijis i burgesos catalans enxufats! No respecto aquesta opinió perquè l’èmfasi que hi poses l’interpreto com un insult.
    Ara resulta que entren en joc “els que no tenen terrenys”? És veritat, ens fiquem en aquest merder per defensar els nostres interessos en “no terrenys”!
    Màfies, nosaltres? de què parles? És absurd el què dius!

    Ets lliure de fer les interpretacions que vulguis, però estic convençut que no vas bé!

  30. el 28 maig 2007 a les 23.28h30adria i marc

    Aqui es parla sense saber realment els gastos de l’obrador per els veins d’argelaguer.
    A quants llocs es pot veure una obra de teatre a la fresca totalment gratuita? i amb un bar organitzat per els joves i futbolistes? on es respira un bon ambient d’estiu.
    Les persones que van col·laborar en el muntatge de les cadires i demés, van oferir-se gratuitament per “amor al art”.
    Això és el que dona ambient al poble, i si això no es fa a la plaça del poble on s’ha de fer?? a les afores? al camp de futbol?? perquè esta la plaça major??. Si han de fer activitas i per una semana no ens morirem pas!!( els que vivim a la plaça ja sabiem on ens ficavem i sinó haguessim triat un altre lloc per viure.
    Jo aguanto les sardanes i demés i encara estic viu.

  31. el 30 maig 2007 a les 20.33h31anònim

    marc i adirà estic amb vosaltres!!

  • Gestió i subscripció

    • Entra
    • Entries RSS
    • Comments RSS
    • Altres pàgines d'interès

      • Adjudicació de la Gestió del Casal (2004)
      • Anteriors opinions
      • Argelaguer a l’Enciclopèdia
      • Cabanes
      • Cal Rei
      • Consultes anteriors
      • Continguts 2003
      • Continguts 2004
      • Entitats
      • Fotografies
      • Fotos de l’autovia
  • Categories

  • Hemeroteca

    • abril 2011
    • desembre 2008
    • agost 2008
    • juliol 2008
    • juny 2008
    • maig 2008
    • abril 2008
    • març 2008
    • febrer 2008
    • gener 2008
    • desembre 2007
    • novembre 2007
    • octubre 2007
    • setembre 2007
    • agost 2007
    • juliol 2007
    • juny 2007
    • maig 2007
    • abril 2007
    • març 2007
    • febrer 2007
    • abril 2006
    • març 2006
    • gener 2006
    • desembre 2005
    • setembre 2005
    • agost 2005
    • juliol 2005
    • maig 2005
    • abril 2005
    • març 2005
    • febrer 2005
    • gener 2005

Copyleft (CC) Argelaguer viu i les autores

Bitàcola (WordPress) basada en programari lliure (GPL)
Tema estètic per Sadish Bala, traduït per Carme Pla